POSKYTOVANÉ SLUŽBY :





Microsite weby



Microsite weby jsou malé tématicky cílené webové prezentace o několika málo stránkách zaměřené na konkrétní oblast zboží nebo služeb, případně na konkrétní výrobek, značku, službu, produkt nebo lokalitu. Účelem microsite je získat návštěvníky , kteří jsou následně navedeni z microsite na hlavní webovou prezentaci a nebo e-shop.

Výhody microste webů



Hlavní předností microsite webů je jejích konkrétní zacílení na dané přesné téma, které takto podporujeme. V porovnání s e-shopem, který obsahuje rozsáhlejší nabídku výrobků je microsite tématicky mnohem konkrétnější a tím si získává lepší pozice mezi výsledky ve vyhledávačích .

Přednosti zacílení microsite

Konkrétní zacílení na daná témata a klíčová slova je pro možnost úspěšného nalezení ve vyhledávačích rozhodujícím faktorem. Vyhledávače indexují webové stránky a elektronické obchody tím způsobem, že prochází jejich textový obsah a snaží se "pochopit" o čem daná stránka pojednává. Zjednodušeně řečeno všechna možná slova a výrazy spočítá a ta slova a témata, která se vyskytují nejčastěji jsou pro vyhledávač to, o čem e-shop nebo web je. Na základě této logiky je potom zřejmé, že rozsáhlejší obchod s větším množstvím zboží není možné až tolik konkrétně zacílit.



Zacílení nabídky a její naklíčování je velmi důležitým marketingovým prostředkem, který v konečném důsledku je také jednou z forem, která šetří vynaložené prostředky na propagaci, například za draze placené prokliky.

Můžeme mít sebelepší stránky či e-shop, ale pokud nelze jejich obsah přesně indexovat na konkrétní výrazy je téměř jisté, že první místa ve vyhledávačích zaujmou jiné stránky, které jsou tématicky konkrétní a zacílené.

Principy používání microsite webů



Microsite má ve svojí konkrétnosti velkou výhodu oproti jiným stránkám a získává si takto lepší pozice ve výsledcích ve vyhledávačích a tím přivádí na sebe návštěvníky . Pomocí microsite můžeme například realizovat podporu značky nebo určitých výrobků či služeb, tím, že návštěvníky seznamujeme s jejich existencí a výhodami. Obsahem microsite tak často bývají nejen cílené informace, vyobrazená loga značek, bannery a obrázky výrobků, ale souběžně také prokliky , které mají za cíl přivést návštěvníky na hlavní e-shop a nebo web .


Pomocí microsite webů získáváme novou skupinu návštěvníků , které přivádíme na náš obchod a nebo web. Tyto návštěvníky navíc tématicky zajímá přesně to, co my nabízíme .


Větší množství microsite webů

Microsite webů takto můžeme provozovat větší množství a tím získáme větší množství stránek , které potencionálním návštěvníkům vyhledávače vyobrazí . Potom mezi výsledky vyhledání nemáme jedny stránky nebo obchod, ale rovnou je jich tam více a zvyšujeme pravděpodobnost, že návštěvník nakonec klikne na odkaz, který zobrazí naše stránky.



Vytvoření microsite

Nabízíme Vám vytvoření jednoho nebo více microsite webů. Samotné výrobě předchází konzultace a výběr potřebné tématické oblasti nebo zboží, které takto chceme propagovat. Souběžně je důležité zmapovat konkurenci a zjistit, jaké aktivity již na webu jsou vyvíjeny a v čem můžeme být úspěšnější, případně na co je třeba klást větší důraz. Jakmile máme jasno v obsahové oblasti dojde k samotné realizaci počínající výběrem vhodných doménových jmen a následně k vytvoření daných microsite webů s kvalitním obsahem, uvedení do provozu a propojení s analytickými nástroji umožňujícími sledování návštěvnosti, chování návštěvníků a vyhodnocování efektivity.

Cena za vytvoření microsite

Jednotlivé microsite weby dodáváme za ceny počínající na cca 3900 Kč bez DPH. Cena obsahuje konzultaci, průzkum konkurence, výběr a zacílení obsahu a samotné vytvoření, zavedení do provozu a propojení s analytickými nástroji. Cena neobsahuje hosting a úhradu doménového jména.




Chcete-li dosáhnout úspory pořizovacích nákladů a vést efektivní microsite kampaně používejte microSITE realizer .


microSITE realizer pro hromadné vytváření microsite webů

Nejlepších výsledků dosahujeme provozováním většího množství microsite webů vzhledem k potřebě konkrétního zacílení daného microsite. Provozovatelé e-shopů nebo webových stránek také upřednostňují samostatné vytváření a zejména následnou správu jejich obsahu , tak jako jsou zvyklí u svých stránek ve správci obsahu.

Pro tento účel jsme vyvinuli vlastní systém pro vedení microsite kampaní , který umožní vytvářet větší množství těchto microsite webů, jejich správu a zejména následné odesílání do jednotlivých domén. Přihlásíte se tak do jednoho správce a obsluhujete například 10 jednotlivých microsite na 10 doménách z jednoho místa . Cenově se takto dostanete na nejnižší pořizovací a provozní náklady na vedení microsite kampaně.


Výhodné microsite kampaně

Poskytujeme výhodné kampaně , které umožní provozovat microsite weby za nízké ceny , díky aplikaci pro jejich hromadnou správu a generování. Navíc vám vytvoříme zacílený obsah a postaráme se o domény a hosting. Vše od odborníků na seo optimalizace v rámci koplexní služby microsite kampaň .





vytisknout stranu   - zaslat dotaz



Ukázka naší realizace :

Rádi Vám vytvoříme podobnou prezentaci, upravíme stávající stránky nebo provedeme anylýzu efektivity.
Dodáme návrh řešení, cenovou kalkulaci a další informace.






zavřít